عشق اول

عشق اول

دلتنگی های یه عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 23825
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

V alentineHeart



اشک پسر

شنیدیم٬ میگن:

 
وقتی یه دختر بخاطر یه پسر اشک میریزه ،
 
یعنی واقعن دوسش داره...
 

اما ....وقتی یه پسر بخاطر یه دختر اشک بریزه ،

 

یعنی دیگه هیچوقت نمیتونه کسیو مثل اون دوست داشته باشه ....

دوستای گله من تا وقتی نفهمیدید یه پسر واقعا دوستون داره اصلا طرفش نرید و زندگیتونو به پاش نریزید

 که جز پشیمونی سودی نداره میشه ماجرایمن و دوستم نوید  که اون هیچ احساسی به من نداره و

به قول خودش واسه گذروندن وقتش با من بوده

اما من از ته دلم دوسش داشتم 



نظرات شما عزیزان:

شایا
ساعت14:29---22 مهر 1392
سلام...

ی سوال:

اصلآ چی شد که عاشق نوید خان شدی...؟



چه چیزی دیدی ازش؟؟


پاسخ:اون موقع خیلی بچه بودم اول دبیرستان بودم نوید دوست داداشه دوستم بود یه بار داداشه دوستم با اون ایدی انلاین شد فکر کردم ماله خوشه دفعه بعد که رفتم دیدم یکی دیگس اولش دعوامون شد بعد هی حرف زدیم حرف زدیم از هم خوشمون اومد همین...


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت21:31---5 مهر 1392
عــــــــــزیــــــــــــزم کسی به بهت بگهآشغال لیاقت تو رو نداره گلم میدونم دوست داشتن سخته اما اگه جات بودم دیگه نگاهش نمیکردم حتی اگه سخت باشه
تو لایق بهترین هایی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نوید و نادیا تاريخ: جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to n.firstlove.n.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com